Ondersteuning

Uiteraard is het de bedoeling om u maximaal te ontzorgen en daarom zijn wij beschikbaar voor installatie, ondersteuning en inrichting. Installaties van updates en SQL verzorgen wij veelal op afstand. 

Onze kracht is om de diverse beschreven diensten, enerzijds professioneel, maar toch praktisch en vooral betaalbaar aan te bieden. Uiteraard kunnen wij u hier geheel vrijblijvend over informeren of een demo (bij u op locatie) verzorgen.

Bovendien verzorgen wij trainingen zowel in groepsverband als in- company bij u op locatie.

Onze diensten en hulp bij installatie, implementatie en inrichting van SnelStart:
Voor SnelStart is versie SnelStart 12 beschikbaar. De vroegere MDB administraties worden daarbij omgezet naar Local DB. In de situatie met meerdere gebruikers in een netwerk gaan we over naar SQL of SnelStart Online (versie 12).

Graag willen wij u bijstaan met onze service. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan:
–      installatie en updates
–      inrichten extra administratie
–      inrichten en aanpassingen van layouts voor facturen en de aanmaningen
–      importeren artikelen, klanten en updaten artikelbestanden
–      inrichten overzichten en rapportages met eventueel export naar Excel
–      inrichten van SnelStart in uw netwerk en/of SQL omgeving
–      aanvullende tools en andere software voor:

  • rapportage
  • urenregistratie
  • koppelingen met webshop(s) en/of betaalprovider(s)
  • Digitale werkbonnen app
  • verwerking via barcodescanner
  • CRM / relatiebeheer
  • Uitgebreide order- en voorraadverwerking

De korte en directe ondersteuning die niet direct onder de helpdesk valt, voeren wij veelal uit ‘op afstand’. Hierdoor is het niet nodig om een afspraak te maken voor een bezoek op locatie en kunt u direct verder werken met uw administratie.

Download hier teamviewer.  of Download hier Anydesk