Module boekhouden

Alle bedrijven met zowel een simpele als een meer geavanceerde boekhouding, maar ook bijvoorbeeld verenigingen, kunnen de financiële administratie verwerken met de module Boekhouden. Het verwerken, monitoren en rapporteren van transacties is standaard functionaliteit. Aan iedere transactie voegt u eenvoudig een document toe. Naast de mogelijkheid om zelf een grootboekrekeningschema in te stellen, kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van het RGS3.0-grootboekrekeningschema. Aan de hand van de verschillende grootboekrekeningtypes voert Uniconta automatisch BTW boekingen uit en de BTW aangifte is met een druk op de knop berekend. Doet u zaken met het buitenland? In Uniconta kunt u werken met verschillende valuta en de bijbehorende koersen.
Accountants en boekhouders hebben inzicht in uw administratie voor het maken van overzichten. Er zijn verschillende formaten en designs beschikbaar voor het genereren van de Balans en Verlies & Winst rapporten. Wanneer het overzicht niet aan de eisen voldoet, kan een overzicht naar wens worden aangepast met de rapportgenerator.

Module logistiek

Binnen Uniconta is het mogelijk om uw gehele orderproces te voeren, van offerte tot de factuur en van inkooporder tot ontvangst. Wordt een bestelling niet helemaal geleverd? Met hiermee een deellevering voor uw klant als gevolg? In Uniconta is dit eenvoudig te beheren.
Uniconta is ook uitermate geschikt voor het werken met artikelvariaties, batch- en serienummers, productie middels stuklijsten. Daarbij is het mogelijk om te werken met  meerdere magazijnen of magazijnlocaties, zo heeft u altijd een actueel overzicht van de voorraad en minstens zo belangrijk de actuele voorraadwaarde.

Module projecten

Uniconta kent een uitgebreide projectmanagement. Zo is het mogelijk om een voorcalculatie te maken voor zowel de kosten/inkopen alsook de verkopen door het aanmaken van een budget. Op basis van projectgroepen en projecttypen kan er een voorcalculatie gemaakt worden voor bijvoorbeeld de kosten, inkopen, de opbrengsten en de uren. De werkelijke kosten, inkopen, opbrengsten en de uren kunnen als journaal weer op het project worden geboekt. Zo heeft u een actueel overzicht van u lopende project(en).

Module CRM

Met de module CRM kan u eenvoudig klanten en prospect beheren zoals het aanmaken van diverse campagnes, interesses (in bijvoorbeeld artikelen) en opvolgingsactiviteiten. Hierop kan eenvoudig een mailinglijst worden samengesteld. 

Afspraak maken

Heeft u vragen, wilt u meer informatie of wilt u een geheel vrijblijvend bezoek van ons bij u op locatie? Bel of mail ons voor een afspraak!

Maak een afspraak!

Contactgegevens

Vestiging in Lekkerkerk:
Bel 0180 - 75 07 13

Vestiging in Barneveld:
Bel 0342 - 78 76 32

E-mail: info@kedaconsult.nl
Of  vul het contactformulier in


     Afbeeldingsresultaat voor facebook logo  

Scroll naar boven